söndag 6 november 2022

Vila i frid Ama

Ett sorgligt besked nådde mig i torsdags, en mångårig bloggvän hade somnat in efter en tids sjukdom. Jag blev väldans ledsen.

Det kanske är märkligt att jag kan sörja en bortgången bloggvän, en person jag aldrig träffat i verkligheten, men när man (som vi hade) har daglig kontakt i nästan 10 år så är det en kär vän som lämnat detta jordeliv.

En dag ska vi dö… men alla de övriga dagarna ska vi leva, sammanfattar mitt minne av Ama.

Vila i frid Ama ❤️


Tänd ett ljus och låt det brinna
Låt aldrig hoppet försvinnaDet är mörkt nuMen det blir ljusare igen

Vi ses i Nangijala ❤️



Söndagar i Blogglandia brukar betyda Skyltsöndag med BP men idag blir det en märklig, sorglig Skyltsöndag.

Ama gillade Frost, han var hennes favorit bland mina hundar… jag låter Frost skicka en sista hälsning:




🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Lillasyster   Gerd  BP  och möjligtvis x antal fler bloggare kommer att tända ett ljus för Ama denna söndag 🕯 

4 kommentarer:

  1. Visst var det ett mycket ledsamt och sorgligt besked att få. Även om man inte har träffats så lär man ändå känna varandra på något vis och jag har följt Ama i många många år. Hon kommer att lämna ett stort tomrum efter sig i bloggvärlden <3

    Önskar dig en fin söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att du ville vara med och tända ett ljus. Fina Frost =)
    Ja, det är ett stort tomrum. Ta hand om dig ♡

    SvaraRadera
  3. ja tyckte med det va ledsamt har skrivit med henne med

    SvaraRadera