måndag 26 december 2022

Annandag Juls tankar

Annandag Jul


Dagen påbörja lite väl sent, men vissa av oss sover fortfarande 😴 det blev en sen kväll/natt igår… ett rejält Juldags firande.

Jag känner mig sliten, välanvänd och trött, vansinnigt trött.

December har varit en ovanligt jobbig månad med Elins dåliga mående som en röd tråd 🧶 sedan början av november då hennes mage började bli bråkig, irriterad och väldans ond.

Att Frost stack i väg natten mot julafton och var borta drygt sex timmar och yes jag känner att detta tog massvis av energi och gjorde att jag mår sämre, känslomässig ansträngning tar otroligt mycket energi.

Men trots detta har vår jul varit bättre än vad det varit på flera år, min julångest har jag lyckats låta bli att plocka fram, det har känts helt okey.

Avslutar med en bild:

Hemma hos oss 

2 kommentarer:

  1. Ta hand om dig Åsa♡

    SvaraRadera
  2. Att en hund försvinner är verkligen rena mardrömmen så vilken tur att det blev ett lyckligt slut i alla fall.

    Kram och god torsdagskväll nu!

    SvaraRadera