onsdag 18 januari 2023

Onsdag

 Jag tycker denna vecka varit otroligt lång,

Igår kväll tisdag så trodde jag det var fredag idag… jag kände att det måste vara helg snart 😜 inte för att det skiljer så mycket mellan vardag och helg för mig egentligen 🤪 men det finns vissa delar som inte finns under helg.


Igår möblerade jag om och ändrade lite i vårt tv-rum, jo yes det var min käre make som fick flytta på den bokhylla som skulle byta plats, men sedan kunde jag roa mig att fixa resten själv 😅

En före-bild 😃


Ibland ser Frost inte lika ynklig ut:


Frost igår hemma på vår gård tisdag


2 kommentarer:

  1. Visst är det skillnad på vardag och helg. Nu är det dock torsdag så håll ut!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Instämmer.....lååååång vecka, men nu är det fredag! Ha det gott!

    SvaraRadera