torsdag 2 februari 2023

#fångafebruari med @underbaraclaras #fotoutmaning

 Dagens ord är Morot eller piska 😅






För mig betyder hundarna att jag tar mig ut, utan hund skulle jag stanna kvar inomhus- känna efter hur dåligt jag mår - aldrig gå utanför dörren ifall jag inte nödvändigtvis behövde.

Så jag skulle kunna säga att hundarna är piskan som gör att jag tar mig ut liksom moroten som ger mig motivation att lämna värmen inomhus och gå ut.

#fångafebruari med Underbara Clara


Minus 18 kyliga grader

2 kommentarer:

  1. Det finns många fördelar med att ha hundar och en av dem är definitivt att man kommer ut i ur och skur. Man har helt enkelt inget val och sedan blir det en god vana :D

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan inte strunta i promenaden när man har en hund som behöver komma ut.

    SvaraRadera