tisdag 31 januari 2023

Cliffhanger och Om man inte försöker, hur vet man då att det inte funkar?

 


Det är lite så jag tänker… om man inte testar vet man ju inte om en grej funkar.

Lite… Värt ett försök - så yes nu kör vi 😜

En bild från där vägen går från civilisationen och rakt in i skogen… hem till mig/oss 😃

Då min mage och mitt mående fortsätter att vara helt jäkla okul blir det en lugn dag. Jag funderar på om jag ska kontakta läkaren och fråga om det är värt att jag fortsätter ned nästa tablett på lördag, en veckotablett som avsöndrar lagom mycket var dag i veckan lär ju ge mig typ samma lika biverkningar hela veckan… eller inte 🤷‍♀️ 

Jag ska fundera vidare och känna efter hur jag mår i morgon = dag fyra, jo jag räknar lördag som dag 0 (noll).

Men det ger hyfsat dålig livskvalitet att må sämre av en medicin än utan 🫠 dessutom detta att behöva ta medicin (som ger biverkningar) för att jag tar en medicin, som jag behöver (kortison) som ger mig biverkningarna = benskörhet. Det är galet 😕

Min Lille vovve ❤️

Om typ lite drygt 90 minuter ska jag sjösätta min plan 😜 återkommer och berättar om det funkade i morgondagens blogginlägg.

Yes CLIFFHANGER 😆

1 kommentar:

  1. Jag förstår dina tankar helt. Medicinera mot en annan medicins biverkningar känns ju sådär. Ger den då dessutom ännu fler biverkningar så... När det gäller vissa läkemedel försvinner faktiskt biverkningarna efter en tids användning så med tanke på din rubrik i inlägget så hade jag testat ett par veckor till.

    För övrigt håller jag en tumme för att din plan ska fungera. Det är ju som du säger att har man inte provat så vet man inte heller.

    Kram

    SvaraRadera