fredag 22 december 2023

Ett juligt färgsprakande fredag med Lillasyster

 Färgsprakande fredag med Lillasyster

Grönt, rött och vitt är väl julens färg 

Jag följde med han jag är gift med till K Bygg Vilhelmina och där var det full julskyltning 

Något köp blev det inte… inte av dessa juliga figurer i alla fall 😅 däremot shoppade han jag är gift med sig lycklig så här innan jul 😜

Det var ju på grund av att han jag är gift med skulle köpa råspånt vi var till Vilhelmina ☺️

Nåväl jag blev 🥰 

Denne Björn Paddington hade gärna fått följa med mig hem ❣️

5 kommentarer:

  1. Inte visste jag att det fanns så mycket kul utepynt på Kbygg. Hade ju varit perfekt att handla nu när det är rea. Men det är säkert ännu bättre pris efter jul.
    Tack för att du ville vara med och spraka och tack för länken. Nu önskar jag dig och familjen en riktigt fin och fröjdefull jul! Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt med en utflykt till Vilhelmina och kul att en av er shoppade loss.
    Paddington är ju bara för söt och hade nog trivts här hemma med ;-)

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Härligt färgsprak! Paddington gillas❤️

    SvaraRadera
  5. Fint färgsprakande med julkänsla! Paddington är underbar!
    Ha nu en trevlig julhelg!
    God Jul!
    Kram ❤

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...