lördag 16 december 2023

Hoppa på tåget 🚂

 Jag tar det senare tåget ikväll då jag icke hann med att Hoppa på tåget 🚂 tidigare… tur att Karin från Madeira kör en kvällstur och plockar upp passagerare som är sena i starten 😅 eller ska jag skylla på att jag hade för mycket om mig och kring mig 🤪

På tåget mötet jag en hel del andra resenärer Anna i Portugal, Carita, Ordodlaren, Paula, StefanZnoggeÅke som har otroligt många detaljer med sig.

När det gäller just ordet detaljer då finns det en uppsjö med olika attiraljer som går under samlingsnamnet detaljer 😅

Två helt skilda detaljer är detta:

Jag vill opp sa rabarberknopp 

Blommor i vasen Fatmomakke kyrka

Jag funderar vidare på detta ord… DETALJER.

Yes box allright denna bild på ett hjärta som jag fick en gång för flera år sedan av min dotter får bli den sista detaljen 😅

4 kommentarer:

  1. Ett sant citat och en kärleksfull bild, bra detaljer i vardagen som påminner om det som är viktigt.

    SvaraRadera
  2. Fina och tänkvärda detaljer delar du med dig av idag, tack för dem!

    SvaraRadera
  3. Så fint du tagit an uppgiften. Hjärta och mamma det slår allt :)

    SvaraRadera
  4. Det fina hjärtat är verkligen en tilltalande och värmande detalj som säger allt!

    Önskar en fin tredje advent!

    Kram

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...