onsdag 20 december 2023

Jäklar i min lilla låda så less jag blir

 Får hjärnsläpp, kombinerat med hjärnbrist jo yes jag kunde ju inte skriva hjärnblödning även om det känns som om hjärnan kokar... i tisdags morse jo yes igår alltså blev jag utloggad, utslängd från Instagram och jag har försökt ta mig in sedan dess... lönlöst, jag har försökt med allt, precis allt. Min mejladess är fel liksom mitt lösenord.. och tillslut kom jag så långt att jag fick en notis från Instagram att det varit otillbörlig aktivitet på mitt instagram konto så jag blivit utlåst.

När jag då till sist trodde jag lyckats lösa problemet så NEJ då fick jag plötsligt ett nytt Instagram konto 😓







3 kommentarer:

  1. Så tråkigt för dig. Har ju inte insta, men jag ver hur det känns då banken spärrar kortet pga att de ser att någon annan handlar på kortuppgifterna i en annan världsdel. Men jag fick ju ett nytt kort efter någon vecka. Det blir nog värre för dig och insta kontot. Kram

    SvaraRadera
  2. Nu är det vinter hos mig igen....5cm och det vräker ff ner

    SvaraRadera
  3. Så otroligt surt med ditt Instagramkonto. Tekniken ska liksom bara fundera och man kan bli schackmatt för mindre. Hoppas verkligen att det löser sig.

    Tack för ett gott skratt där på slutet :D

    Kram

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...