onsdag 22 mars 2023

22 mars

 Mitt mående är verkligen svajjigt och det gör mig inte till en bättre människa 😆

Då det pendlar typ omkring 79/69 och 87/81 så inbillar jag mig att något är galet 😝 

Hur som haver så har jag kontaktat Sjukstugan och lär väl gå nått svar… nån gång 😔

Dagen idag bjöd inte på nått finväder ☺️



Om jag ska gissa 🤔 så tror jag att vi här i Norrlands inland kommer att få metrologisk vår omkring 15 april… 

Våren anländer om det råder vårtemperatur sju dygn i följd

Vårtemperatur är det då dygnsmedeltemperaturen är över 0,0°C, men ännu inte sju dygn i följd. Vårens ankomstdatum avser det första dygnet av sju med vårtemperaturer. 

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du får hjälp på vårdcentralen ♡

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en återkoppling för ditt blodtryck är verkligen lågt.

    Kram och god onsdagskväll nu!

    SvaraRadera
  3. Oj, kära nån, det är lågt blodtryck du har. Lågtryck helt enkelt. Hoppeligen så får du snar hjälp. <3

    SvaraRadera
  4. Oj oj - har du fått kollat upp detta? Är ju någon dag sedan du skrev; jobbigt svaja så! Inge bra det där. 💖

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...