torsdag 31 augusti 2023

Tråkig torsdag

 Enligt min vän BP i Täby är det Tråkig Torsdag… temat kommer ifrån Kajsa Lisas blogg

Dagens tråkiga är väl hyfsat välkänd av vissa då jag gnällt och klagat över mitt mående senaste dagarna typ non stop 😔

Jo yes jag mår skit 💩 

Jag är typ helt utslut på och opåslagen.

Noll energi.

Ett bevis 😵‍💫 på detta är dagens Frostpromenad 


Jo yes ifall jag bara lade ut denna bild från promenaden så skulle de flesta ta för givet att jag gått en normal (❓) promenad med Frost.
Vad nu en normal promenad är?

Men så här ser sanningen ut:



Yes box allright detta var då mitt bidrag till Tråkig Torsdag 

1 kommentar:

  1. Stort tack för länken:-) Du har i alla fall gått 780 meter, vilket troligen är 700 meter mera än vad jag åstadkommit idag. Och då är jag inte ett dugg trött... Så eloge att du går ut över huvud taget!!!

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...