fredag 25 augusti 2023

Trött vansinnigt trött 😴 💤 Idag är det fredag

 Denna vecka har jag varit så trött, vansinnigt trött… det är sjukt galet att vara trött och typ inte orka leva 🥱😥

Att jag är trött och har brist på energi är inget nytt… det tillhör sjukdomsbilden 😴 💤 men om jag normalt sett har mitt batteri typ laddat till 45 - 50% och faktiskt brukar orka vissa vardagliga uppgifter utan att krokna direkt, medans det nu känns som om min batterinivå ligger som max på 30% och energin läcker ut fortare än vad jag hinner använda den.



Men vad blir roligare ifall jag radar upp mina problem och bekymmer… ingenting.

Idag är det fredag 😄







2 kommentarer:

  1. Aj då, det är inte roligt när energinivån är lägre än vanligt. Hoppas att det är en tillfällig svacka så att det vänder åt rätt håll igen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. lite egentid behövs ibland, bättre än kaffe.

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...