söndag 18 december 2022

4de advent

 4de advent 


J väckte mig vid halv 12 då tyckte han att jag sovit tillräckligt länge ☺️

Då blev det kaffe, tända ljus och Nyhetsmorgon på TV4 play, jag ser nästan alltid på Nyhetsmorgon under helgen, alltid när det passar mig dessutom 😃

Teddybjörnen- familjens soffpotatis- håller mig sällskap framför Nyhetsmorgon när J lämnar mig för att göra något vettigare 😜

Avslutar med en bild från igår kväll:


Det var en lämpligare temperatur igår kväll, ungefär minus 20, men för tillfället har vi nästan varmt 😅 vad sägs om minus 5 ☺️ helt klart en varierande temperatur denna vecka.

2 kommentarer:

  1. Minus 5 är helt klart bättre än minus 20🙂
    Vilken fin öppen spis du har 👍skönt att ha sällskap av en soffpotatis. Ha en fin 4e advent!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det är lite mildare hos er nu.

    Önskar en fin fjärde advent!

    Kram

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...