onsdag 8 februari 2023

Mitt i veckan #fångafebruari

 #fångafebruari med Underbara Claras

Dagens ord denna onsdag är:

Mitt i veckan…  när jag vaknade idag, mitt på dan, så hade jag fått sms:




08 februari 08:25, Brand, Örnsköldsvik

Larm om brand i en obebodd villa, Bredbyn.

Polispatruller beordras till platsen. 

Det finns inga uppgifter om att någon skadats.

Förhör hålls och platsen dokumenteras.

Brandorsaken är oklar och branden ska utredas. I nuläget är rubriceringen mordbrand. Det finns ingen misstänkt i ärendet.

Brandplatsen spärras av.


Yes detta inträffade onsdagsmorgon  mitt i veckan 🔥 


2 kommentarer:

  1. Fy så hemskt med branden. Tur att ingen skadades.

    SvaraRadera
  2. Så totalt meningslöst om det är någon som tänt eld med vilja. Vad är det för fel på folk?

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...