onsdag 27 september 2023

Drömmar och skepnader 😅

Mitt i veckan och snart lämnar vi september, det går fort… snart är det jul 😅

I södra Sverige har temperaturerna varit runt +20 hörde jag på tvnyheterna, hos oss har det varit mulet och det har kommit en regnskur men vi har haft omkring +11 grader varmt hela dan, så yes det är onödigt att klaga 😅

Om jag skulle önska något så hade det inte varit så dumt med en tripp till Göteborg och Bokfesten 📚 

Bokmässan är en sån där upplevelse jag drömmer om… samtidigt vet jag att det inte skulle funka ☺️ dels resan skulle ta mycket energi och att vimla runt för det finns massa folk, ljud, ljus och trängsel är inte något jag för närvarande fixar.


Höstens olika skepnader 




Min onsdag har varit en bra dag, jag hoppas att även Du som läser detta har haft en fin dag 🤗

3 kommentarer:

  1. Jättekul att du har haft en bra dag:-)
    Kul att du ändrat textfärgen till vitt också. Byt även färg på underrubriken. Då blir den också läslig;-)
    Har aldrig varit på bokmässan i Göteborg, men väl på bokmässan i Frankfurt för en herrans massa år sedan. Den är ungefär 20 ggr så stor som den i Göteborg. Men så var man ju 30 år yngre då också;-)

    SvaraRadera
  2. Har besökt bokmässan några gånger o mitten av 90-talet då jag jobbade som förskollärare och kommunen ordnade med resor för sina anställda. Visst det var trevligt, men som sagt ett himla surr. Nu hoppas jag att trenden håller i sig och du får en fortsatt bra vecka! Snart dags att rulla till jobbet. Kram

    SvaraRadera
  3. Bokmässan har jag också drömt om, men då jag inte gillar att mingla och trängas, så har jag avstått :)
    Fint att du haft en fin onsdag också!
    Kram

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...