onsdag 2 augusti 2023

Slut på sommaren?

 Idag onsdag, mitt i veckan, vecka 31 så påbörjar jag min 32andra bok detta år 🥳 

En bok i veckan 😅

Jag vet faktiskt inte NÄR jag sist läste i princip En bok i veckan 🤷‍♀️ nu har jag ju vår vecka i husvagnen att tacka för att jag lyckats uppnå mitt årliga mål just nu i alla fall 😅

Årets Boklista 2023 

1. Tistlar i handelsträdgården av Jenny Clevström

2. Fångad i tiden av Nora Roberts

3. Fem silverskedar av Marianne Berg

4. Aldrig mer trött av Pia Norup 

5. När vi var samer en serieroman av Mats Jonsson

6. Midnattssol av Nora Roberts 

7. Straff av Ann-Helen Lestadius

8. Klubben för lyckliga slut av Carolina Säfstrand

9. Lektioner i kärlek av Lucy Dillon

10. Dödens snabba vingar, en Maria Wern deckare, av Anna Jansson 

11. Vit som snö av Samuel Björk

12. Nödvändigt ont av Maria Adolfsson 

13. Slukhål av Tove Alsterdal 

14. Det lilla biblioteket på söder av Camilla Dahlson

15. Bytet av Stefan Ahnhem

16. Hälsosegrar Den vetenskapliga vägen till ett friskare liv av Bakkman Ekblom Nutley 

17. Hundlära Fredrik Steen 

18. Faller fritt som i en dröm av Leif GW Persson 

19. Parasiten av Sofie Sarenbrant 

20. I hemlighet begravd av Viveca Sten 

21. Allan Mann av Thomas Tynander

22. Det slutna rummet av Mari Jungstedt 

23. Längtan hem av Nora Roberts 

24. Allt jag önskade av Lucy Dillon 

25. Hannas Kaffestuga av Kristina Ahlström

26. Dö för vårt syndiga släkte av Marianne Cedervall 

27. Dold i skuggorna av Peter Robinson en Alan Banks-deckare

28. Mer än ord av Nora Roberts 

29. Sanningen om ostrondykerskan av Caroline Säfstrand

30. Djup hamn av Tove Alsterdal 

31. Soluppgång över strandpromenaden av Jenny Colgan

Jo yes dessa 31 olika boktitlar här ovan är vad jag läst hittills i år 📚 

Jag har nu påbörjat bok nummer 32… BOX av Läckberg & Fexeus





Då vädret blivit HÖST 🍂 med ihållande regn och det absolut inte känns nödvändigt att gå ut mer än vad hundarna kräver så är det en inomhusdag med tända ljus, te och en bok som gäller denna onsdag.







3 kommentarer:

  1. Bra jobbat med läsningen =) Jag har inte räknat hur många jag läst, men jag gissar att det är ungefär som ditt resultat. Det har varit nästan tre böcker i veckan nu under ledigheten. Just nu har jag två och en halv kvar i serien Erik Sandström av Mikael Reseem.
    Ser att ditt popcorngräs växer bra!

    SvaraRadera
  2. Det är inte bara du som tycker det är höst idag. Än en gång så har Täby dragit en vinstlott med strålande sol från kl. 12-17. Igår kväll/natt regnade det som bara den. Helt okej!
    Har kommit ikapp dig med antalet böcker. Detta är endast tack vare balkonghäng-väder sedan maj:-)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat av dig med läsningen och en bok i veckan tycker jag är ett bra mål. Sedan jag fick min läsplatta i måndags har jag nästan läst tre böcker men det kan vara nyhetens behag.

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera

Rör om i grytan

 Inte mycket har hänt… men det är kanske på G då det rörs om i grytan 😅 Kanske blir det en ny undersökning/utredning hos neurologen❓ Återko...