söndag 11 februari 2024

Skyltsöndag med BP

 Skyltsöndag med BP

Fick inspiration av J igår…



6 kommentarer:

  1. Det är en ölinspirerad söndagsskyltning idag både du och BP! =)

    SvaraRadera
  2. Janne ! 😁 Härligt!
    Ja, du och BP är inne på samma spår idag!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Idag var vi synkade, då jag också skyltade med öl. Jättekul! Antar att din öl syftar på Janne Schaffer, eller?!
    Tusen tack för länken och en ölrik Skyltsöndag:-)

    SvaraRadera
  4. Snygg burk! Hoppas innehållet var bra också :D

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  5. Perfekt till söndagens skyltning!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken snygg selfie på Schaffer! jag vill också ha ett eget ölmärke! Nu blev jag avis....

    SvaraRadera

Snön faller 23 april

 Jag sitter och slötittar påTrädgårdstider på SVT samtidigt som jag kollar bloggar 😊 Måste bara dela med mig av dagens bilder 😜 Snön falle...