fredag 6 januari 2023

Boktips och kattastrof

En bok jag läst hittills i år är:

Jag som aldrig direkt har gillat feelgood har plötsligt läst två stycken…  men denna Tistlar i handelsträdgården var sämre.

Så här såg det ut när jag kom ner till tv-rummet när jag vaknade, tänker inte skriva i morse 😜 ingen tror ändå att jag vaknade speciellt orimligt tidigt.


Vår Lilla Fru Katt 🐈‍⬛ tyckte inte att plättar i luften eller vad blomman heter skulle vara kvar i samplanering med julstjärna utan tog å grävde upp den. Tror det är tredje gången sen jag fick julblomstret av C vår Lilla Fru Katt 🐈‍⬛ plockade ur den växten och skräpade ner.

Julstjärna sägs ju vara mindre bra för kattor så jag ska väl vara glad hon inte tuggar på den.




2 kommentarer:

  1. Den boken tyckte jag inte var så där jättebra men den gick att läsa.
    Lilla Fru Katt vet vad hon vill ha :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Något stör fru katt! Julstjärnor är inte att leka med, för många år sedan innan Oscars katten flyttade in till oss så hade Oscar som kattunge tuggat i sig av en Julstjärna, vilket resulterade i att katten blev förlamad ett tag i bakbenen kunde inte gå ordentligt och kräktes. Så någon julstjärna kommer inte in till mig. Ha en bra lördag ♡

    SvaraRadera