fredag 16 februari 2024

Färgsprakande fredag med Lillasyster

 


Svar på ”frågorna” i gårdagens blogginlägg är:

💥 alla månader har 28 dagar

💥 fransmän äter sniglar 🐌 eftersom de inte gillar snabbmat 😜

💥 svaret på vad som blir dubbelt så stort när man delar är INTE kärlek utan faktiskt GLÄDJE ❣️

Idag är det fredag och Färgsprakande fredag med Lillasyster




Med detta önskar jag alla En Riktigt Färgsprakande Fredag som förgyller denna lite gråmulna dag då det verkar ska snö eller regna över stora delar av vårt avlånga land 

8 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tack för det fina spraket! Säger som Karin är det bal på gång eller bröllop? Ha en nyfiken fredag.

    SvaraRadera
  3. Här kommer jag igen, jag skrev lite fel i min första kommentar så jag tar det på nytt. Jag var inte riktigt vaken., blandade in LillaSyster i det, vilket hon i och för sig är i högsta grad men det blev fel.
    Ja, vi ska visst göra som Skalman tycker, så klokt så... Ja, är det bal på gång? Den klänningen är ju bara wow. Ha en fin härlig färggrann fredag! 🤍🤍

    SvaraRadera
  4. Kloka ord!
    Så fin klänning!
    Ha en bra fortsättning på fredagen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga och färgsprakande bilder son vanligt och Elins klänning var verkligen fin! Jag gillar färgen mycket också.
    Klart att det var glädjen :D

    Kram och god fredag!

    SvaraRadera
  6. Nu vet jag varför jag är som fransmännen och gillar sniglar - hahaha:-)
    Blommorna är såååå fina, och Elins klänning minns jag, den var för lång, eller hur?!

    SvaraRadera
  7. Fint sprakande inlägg där rosorna blir mina val som nummer ett. Skalman ja, jag har en kompis vi kallar för just Skalman. Varför har jag glömt bort, det är så länge sedan historien kom upp... säkert typ 42 år sedan ;) Jag tror eller vill minnas att det var en lång historia. Ja snö och elände... och har var det kring noll och regnade ibland. Tur man inte kan vara ute egentligen.

    SvaraRadera
  8. Härligt fina rosor du bjuder på! Klänningen var vacker med härlig färg! :)

    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera

Snön faller 23 april

 Jag sitter och slötittar påTrädgårdstider på SVT samtidigt som jag kollar bloggar 😊 Måste bara dela med mig av dagens bilder 😜 Snön falle...