tisdag 18 juni 2024

Tisdag 18 juni

 Det är inte alltid så lätt när det är svårt…

Huvudvärk, illamående och trött, vansinnigt trött 😴 💤 värkande kropp och NEJ jag vill inte gnälla men jag mår inte okey.

Yes box allright jag förstår att vissa symtom beror på kostomläggning… det kan jag acceptera 👍 men varför jag ska ha så jäkla ont i min rygg - från nacken, bröstrygg ner till vänster höft och från mitten av baksidan på låret ner till vaden på höger ben… så typ halva mig 🤪 jag har så pass ont att jag mår kräkilla.

Bjuder på bilder från igår kväll:

Skogspromenad med Teddybjörnen på eftermiddagen 

Vi gjorde utflykt igår kväll…





Även om jag inte är så jäkla pigg så är det roligt att komma hemifrån en stund och andas

3 kommentarer:

  1. Vackert på utflykten=)
    Hoppas att du mår bättre imorgon. Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt att komma iväg på en utflykt i alla fall. Så vacker natur!
    Hoppas du känner dig bättre i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är glad för din skull att du kan göra dina promenader. Frisk luft, promenader är som en liten rehabilitering i sig. Hoppas du snart mår mycket mycket bättre.
    Kram

    SvaraRadera