fredag 1 december 2023

Fredag 1 december

 Idag är det 1 december och om 23 dagar är det julafton 🎄 

En tomte möter kunderna på väg in på ICA

Jag har köpt en ”julklapp” till mig själv… eller jag köpte den redan i slutet av oktober 😅 men jag har inte tagit fram boken, inte bläddrat eller tjuvkikat.


Jag följer Underbara Clara på Instagram och läser dagligen hennes blogg.

Nu ser jag framemot en härlig fredagskväll i sällskap med Underbara Clara 🤩 jo yes jag blir ”ensam” hemma… om jag kan uttrycka mig så när jag har sällskap av 16 tassar 🐾 men J drar sig tillbaka till the manscave och ska basta, dricka öl och spela biljard med Arne.


Vår Lilla Lykke 😻






2 kommentarer:

  1. Fina Lykke =)
    Det var en lång tomte som möter upp på Ica.
    Svar: Julstjärnor är väldigt giftiga för katter. Min Oscar var förlamad och vinglig ett bra tag efter att ha testat julstjärna. (Oscar bodde inte hos mig då) Så ta inte hem det. Njut av din julklapp och de 16 tassarna som håller dig sällskap.

    SvaraRadera
  2. Lykke ser såå mysig ut! Hoppas boken gav dig en fin läsupplevelse!
    Kram

    SvaraRadera