torsdag 30 november 2023

Torsdag 30 november 😅

 Det är inte lätt alla gånger 😜

Att vara på toaletten är numera inget jag gör ensam längre… all toalett vistelse sker i princip med sällskap 😅

När Elin var liten då var det hon som skulle med in på toaletten och efter henne så har jag haft både Frost och Teddy med mig in på toaletten 😅 och nu så är det kattsyskonen som hänger med och storögt betraktar mitt görande ☺️
 


Såväl handdukar som tvättfat var upptagna ❣️


När jag var i köket och fixade något att äta så hade jag självklart sällskap av de två små kattflickorna



5 kommentarer:

  1. Helt underbara!
    Trevligt sällskap du har både här och där=)

    SvaraRadera
  2. Gulligt sällskap måste jag säga. De är så söta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj blev visst anonym 😅. Kram från Carina

      Radera
  3. Gulligt sällskap - i och för sig. Men nej, jag skulle nog vilja vara ensam på toaletten/i badrummet, åtminstone under tiden jag uträttar mina behov om man säger så. Eller när jag ligger i ett skumbad och vill njuta;-)
    Men du har ju vanan inne:-)

    SvaraRadera
  4. Trevligt med sällskap! Härliga kattflickor!
    Ha en fin fredag!
    Kram 🥰

    SvaraRadera