söndag 15 oktober 2023

Skyltsöndag med BP

 Ett enkelt Skyltsöndag med BP utan krusiduller ☺️


Yes jag har laddat upp och försöker få bukt med den förkylning 🤧 Elin nu haft under ett längre tag.

Bilden är sen i måndags.., hur Elin mår idag?

Jo tack ☺️ förkylningen håller sig envist kvar men hon är på bättringsvägen 😃

Däremot så har Elin varit snäll❓ och lämnat över nån elak bacill 🦠 till mig så jag tar över stafettpinnen och vaknade med ont i halsen och kände mig snorig 🤧 så nu får jag kurera mig.



Ha en fortsatt skön söndag ❣️


5 kommentarer:


  1. Verkar vara många som är förkylda nu. Men du fixade ju skyltar ändå.
    Krya på er!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju onödigt att Elin delade med sig av sin förkylning, väldigt onödigt. Men det är nog första gången jag ser en Skyltsöndag som består av receptfria mediciner. Nu håller jag tummarna att de hjälper och att du inte delar med dig till J.

    Tusen tack för att du skyltar och länkar:-)

    SvaraRadera
  3. Det var väldigt onödigt att Elin delade med sig men det går mycket nu. Lilla I har feber så frågan är om det är min bacill. Spelar egentligen ingen roll men smittan är ett faktum.

    Kram och krya på!

    SvaraRadera
  4. En perfekt skyltning i förkylningstider! Tråkigt att du blivit smittad ... krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men så trist att du behövde ta del av den förkylningen! Hoppas medikamenterna gör tillvaron lite lättare. Krya på dig!

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...