söndag 27 november 2022

Skyltsöndag med BP

 Skyltsöndag med BP


Det är viktigt med dagens elpriser att spara på energin 😅



Jag kastar mig rakt ut —-> helt utan skyddsnät så väljer jag en feelgood bok 😅 detta trots det inte är ”min sorts bok” och jag ”brukar inte läsa feelgood böcker” 📚 

Så här 1a advent så brukar det ju vara Skyltsöndag… och självklart brukar tomten vara på plats, i år har jag inget barn som vill gå till tomten med önskelista så jag fotade denna tomte igår lördag på ICA 


Hur Du träffat tomten idag?

4 kommentarer:

  1. Modigt att kasta sig över ny litteratur. Ingen kategori jag brukar läsa heller- det är så lätt att förutsäga vad som ska hända- lite för smörigt.....ja du fattar vad jag menar. Ingen tomte sett, men du kanske lämnade in en egen önskelista? Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  2. Hmmm nu fick jag ett nytt namn....dumma tfn

    SvaraRadera
  3. Kul att du utmanar dig själv och läser något helt annat. Vem vet, kanske fastnar du ;-)
    Den första bilden är verkligen klockren!

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  4. Första bilden var den roligaste jag sett på bra mycket länge - hahaha:-)
    Feelgood-boken ser ut som en kokbok.
    Tusen tack för länken och två skyltningar idag:-)

    SvaraRadera