fredag 25 november 2022

Vad jag läser 2022 📚 boklista

 

 



📚 Böcker jag läser under 2022 📚
Vad jag läser under 2022 📚 boklista

1. En doft av snö av Nora Roberts 
2. En dotters arv av Nora Roberts 
3. Försvararen av Anna Karolina
4. Offermakaren Åremorden av Viveca Sten 
5. Älvorna kulle av Elisabet Nemert
6. Ur askan av Lina Areklew
7. Dalskuggan Åremorden av Viveca Sten 
8. Fallvind Doggerland av Maria Adolfsson 
9. Onda drömmar Ett nytt fall för Maria Wern av Anna Jansson 
10. Kärlekens kraft av Nora Roberts 
11. Gå i fängelse & Kvinnor utan nåd av Camilla Läckberg - två fristående kortromaner som inte lämnar någon oberörd.
12. Kaffe med mjölk av Ella-Maria Nutti 
13. Den dubbla tystnaden av Mari Jungstedt
14. SAREK av Ulf Kvensler, handlar om ett gäng vänner som fjällvandra… något som utvecklas till en mardröm 
15. Själsfränden av Sofie Sarenbrant 
16. Hjärtas land böcker 📚 den första i en trilogin om släkten O’Dwyer av Nora Roberts 
17. Sista färjan från Ystad av Karin Alfredsson 
18. Tala med de döda av Anna Jansson 📚 en Kristoffer Bark-deckare 
19. Svarta segel av Rebecka Edgren Aldén 📚 den första boken i serien Sjöräddarna, en suggestiv psykologisk thriller 
20. Kallmyren av Liza Marklund 📚 fristående fortsättning på Polcirkeln, enligt mig bör man läsa Polcirkeln först för att förstå vad som hänt tidigare och varför… Polcirkeln var bättre. Kanske gillar jag dessa två Polcirkeln och Kallmyren lite extra eftersom det utspelar sig i kända trakter.
21. Tio grisar nere av Denise Rudberg 
22. Häger av Ann Cleeves
23. Havsörnens skrik Millenium av Karin Smirnoff
24. Den första frosten av Anna Kuru Kiruna-trilogin 

1 kommentar:

  1. 3, 15, 18, och nr 21 har jag också läst. Ha en bra vilodag =)

    SvaraRadera