måndag 27 mars 2023

I natt jag drömde

 I natt drömde jag en lite märklig dröm 😴  

Jag drömde att jag skulle måla först en tavla med vänster hand (jag är högerhänt) och den tavlan skulle symbolisera något som ger mig energi och gör mig glad.

Nu kan jag icke visa tavlan ☺️ men jag målade sol och blå himmel 🤩

Bild från idag

Nästa tavla skulle jag måla med flera färger och den skulle symbolisera sommar… 

Inte heller den målningen kan jag visa upp 😅 men jag målade en fjäril 🦋 

Bild från igår

Jo yes det var I natt jag drömde någonting jag aldrig drömt förut 😃


2 kommentarer:

  1. Även om du inte kan visa några tavlor så bjuder du på underbara bilder med en härligt blå himmel!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är säker på att dina målade tavlor är fina♡ Hoppas verkligen att du torkat svetten ur pannan och fortsatt forcera framåt även om det är mer än tufft vissa dagar. Styrkekramar till dig ♡

    SvaraRadera

Snön faller 23 april

 Jag sitter och slötittar påTrädgårdstider på SVT samtidigt som jag kollar bloggar 😊 Måste bara dela med mig av dagens bilder 😜 Snön falle...