tisdag 9 maj 2023

Norrland levererar

 Trött, trött, vansinnigt trött 😴 🥱 

Idag har vi haft årets varmaste dag + 16 grader och självklart sol och blå himmel vilket är min favoritfärg 🤩

Om jag ska klaga på nånting 😜 så är det väl att med vårens ankomst så medföljer min vårallergi ☺️ irriterade ögon 👀 rinnande näsa 👃(snorig 🤧) och jobbigt att andas…😮‍💨

Men jag tycker att denna tid är otroligt skön, innan alltför mycket insekter och flygfän kommer och attackerar när jag är ute.

Norrland levererar 




Bilderna är dagsfärska 

4 kommentarer:

  1. Bilderna talar sitt tydliga språk så ja, nog levererar Norrland! Härligt väder i dag :D

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  2. Norrland levererar verkligen! Härliga bilder! Strålande vårväder även här med drygt +20.
    Ha en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inget kul med allergier. Det tar på din snö nu. Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  4. Norrland är underbart 👍- allergi är långt sämre; tumme ner håller tummar för att du kan lindra din allergi 👍👍

    SvaraRadera