söndag 5 november 2023

Skyltsöndag med BP

 


Dagens Skyltsöndag med BP kommer från början av veckan då jag tillbringade x antal intensiva timmar på Universitets Sjukhuset i Umeå.

Västra ingången och den vanligaste platsen man blir avsläppt på då man kommer med sjuktransport till Sjukhuset i Umeå

Här är jag liksom ett par andra på väg mot Centralhallen

På väg mot undersökning passerade jag denna Sköterska som verkligen såg ut att se mig

En annan väggtavla som jag passerade under min väg till/från undersökning


Jo yes 😊 det finns ett par bilder... till men jag väntar till en annan dag med att visa fortsättningen.


5 kommentarer:

  1. Hoppas att det gick bra med dig på sjukan. Målningen på sköterskan känns lite hård. Ha en bra kväll =) kram

    SvaraRadera
  2. Huvudsaken var ju att du till slut fick en sjuktranport som du borde ha fått från början. Har man sjukhus-/läkarfobi vilket många lider av så mår man inte lugnare när man tittar på den stränga sjuksköterskan.
    Ser inte riktigt vad den andra väggtavlan föreställer, förutom takfläktar som kan misstas för flygplan. Så nej, den bilden gör mig inte lugnare heller. En himla tur att varken du eller jag lider av sjukhusfobi;-)

    Tusen tack att du orkade tänka på Skyltsöndag och fotade. Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  3. Förstår att det var en jobbig dag ... bra att det fixade sig med sjuktransport!
    Snyggt skyltat!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sjuksköterskan ser verkligen ut att granska alla besökare noggrant. Vet inte om jag tycker det är så mina utsmyckningar men allt ligger i betraktarens ögon.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas undersökningar gav ett ett positivt resultat. Jag brukar gärna titta lite extra på tavlor och annan konst när jag besöker Falu lasarett. Och visst har du rätt, sköterskan har blicken med sig där på väggen, ingen passerar utan att bli ordentligt kollad! Ha en bra vecka

    SvaraRadera