Krasch boom bang ❗️

 Igår överansträngde jag mig eftersom jag kände mig inbillningsfrisk 😅

Det var kort sagt dumt 🙄 när huvudet är dumt får kroppen lida det är en sanning och egentligen borde det vara så att ifall kan googlar ”när huvudet är dumt…” då borde en bild på mig komma upp 😜

Idag har jag mest bara vilat ☺️


Jag borde ju begripa vid det här laget att min kropp kraschar när jag överanstränger mig 💥 det borde ju inte komma som en överraskning ☺️ men jo yes jag blir lika förvånad varje gång. Eller inte 🤔💭

Kommentarer

  1. Jag gillar ditt sätt att vara, rakt upp och ner. Ibland blir det krasch boom..och du har ju ditt att vara i. Underbar sötnos i soffan! Ser så skönt ut att vara där i den just då!
    Ha det gott, hoppas du känner dig mindre kraschad idag.🤍

    SvaraRadera
  2. Hoppas du känner dig lite piggare nu.
    Önskar en fin fredag!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hoppa på tåget 🚂

Hoppa på tåget 🚂

Hoppa på tåget 🚂