söndag 4 februari 2024

Fånga februari och Skyltsöndag med BP

 Fånga februari med Underbara Clara denna söndag är ordet: Dagens bästa och jag försöker göra en kombination med Skyltsöndag med BP

Jag tycker nog att Dagens bästa är lördag eller söndagförmiddag då jag för det första vaknat av mig själv (möjligen blivit väckt av mina kissmissar 😻) och för det andra kan sitta och tomglo framför Nyhetsmorgon på TV4 play med en mugg gott te i min fina Muminmugg.

Mitt sällskap är lite blandat och de förflyttar sig lite beroende på vissa omständigheter 😜



Det te jag för tillfället väljer är från:

Tehuset Java 🫖 




Ha en skön söndag 

7 kommentarer:

  1. Underbara Lilla My! Perfekt sällskap och en bra start på dagen. Ha nu en fin eftermiddag =)

    SvaraRadera
  2. Även startas dagen med en kopp te men min mugg är inte lika fin.

    Önskar en god söndag!

    SvaraRadera
  3. Låter som mysiga morgonstunder! Här blir det kaffe och Muffin på morgonen :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Där satt den - den röda tråden alltså:-) Java te har också världens snyggaste tekannor tycker jag.
    Skoj är också att du dricker te när du går upp och vill vakna, men om jag minns rätt så satsar du nästan alltid på cappuccino när ni fikar ute.

    Hursomhelst - en toppen Skyltsöndag:-)
    Tusen tack för den och länken:-)

    SvaraRadera
  5. En frisk fläkt i tekoppen, muminmuggen med härlig bild, sitter antagligen inte alls fel. Du kombinerar det bra tycker jag.
    Ha det gott Åsa!🤍

    SvaraRadera
  6. TV 4 play till morgonkaffet O La La :) Omständigheter rår man inte på i alla lägen ;) Ber om ursäkt att min kommentar kommer först idag, jag sov på söta örat hela dagen igår... mådde tjuvens. Tror jag tittade för mycket på Melodifestivalen... och vi fick en vinnare av hela dyngan: Smash :) Jag är långt ifrån en glad måndag, tur jag gjorde min Skyltsöndag på lördagskvällen :)

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker mugg! Senast jag åkte Finlandsfärja hade de ett stort urval Muminmuggar men jag köpte ingen...varför? Det undrar jag också...
    Jag är också sent ute, hade en dag igår som bara sprang iväg för mig. Men bättre sent än aldrig! Hoppas din vecka blir vilsam och skön i bästa fyrfota sällskapet!

    SvaraRadera

Snön faller 23 april

 Jag sitter och slötittar påTrädgårdstider på SVT samtidigt som jag kollar bloggar 😊 Måste bara dela med mig av dagens bilder 😜 Snön falle...