fredag 20 september 2024

En ytterligare vit rock

 Den nya 😅 vita rocken Vilhelmina har tagit tag i mig 😜 fast inte i mig personligen utan hon har tagit tag i allt som är inte hänt och försöker reda ut och få en ordning.

Denna nya vita rock Vilhelmina har börjat sträcka sina tentakler eller heter det tentaklar åt diverse håll med frågeställning och önskemål om både undersökning och utredning.

Hittills har hon varit i kontakt med mig två gånger på två veckor… ovanligt med återkoppling.

Även min ordinarie läkare har blivit informerad.

Fortsättning följer…

1 kommentar:

  1. BRA! Hoppas att nya vitarocken hänger i och inte blir lika slapp och slö som förra rocken. Önskar dig en fin helg, hoppas att du har energi till att göra något som du vill =) kram

    SvaraRadera

En ytterligare vit rock

 Den nya 😅 vita rocken Vilhelmina har tagit tag i mig 😜 fast inte i mig personligen utan hon har tagit tag i allt som är inte hänt och för...