måndag 12 juni 2023

Boktips en måndag i juni

 



5 kommentarer:

  1. Ett bra boktips. Jag har läst den och är så imponerad av hans insats och mognad. Inte många i den åldern idag som skulle fixa det där. Glad måndag!

    SvaraRadera
  2. Det ska bli spännande att läsa vad du tyckte om boken. Jag tyckte den var suverän.

    SvaraRadera
  3. En verkligt bra bok! Han var verkligen en väldigt speciell människa!

    SvaraRadera
  4. Den boken ska självklart jag också läsa.

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  5. Den boken finns även hos mig nu :) Jag har varit ombord på det krigsfartyge han var ned på när de landsteg vid NorAm die.

    SvaraRadera

Skyltsöndag Meningen med livet

  Skyltsöndag med BP Om livet inte har någon mening, vad är meningen med livet? Jag kan väl säga lite kort att mitt förtroende för sjukvårde...