tisdag 19 september 2023

Sanningen idag

 Jo yes så här är det:

Skulle jag vakna pigg, utsövd, glad utan värk och illamåendet skulle jag antagligen vara död 

Det är inte en ☠️ skämt 


Jo yes jag har snott bilden och har inte testat ifall det hjälper… med visst låter Positiv Energi jäkligt bra 😅 liksom Be So Happy 

Det säljs väldans mycket kosttillskott och vem vet ⁉️ inte jag ifall det hjälper 🤷‍♀️  möjligen kanske 🤔 💭 skulle ett kokt ägg 🥚 och en apelsin 🍊 göra samma lika nytta


Men jo yes jag lever 😅

2 kommentarer:

  1. Först fick jag tänka till lite - vaknas som frisk men då vara död?? Men så fattade jag skämtet - specialhumor det där🤣
    Kosttillskott tro jag inte på så länge vi har kost som ger oss det vi behöver. Men visst är den där flaskan kanske lockande läcker i färg och erbjud👍🤗ande bara för att vi ska fall för den och köpa såklart.
    Må gott Åsa utan tillskott om det går

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt ett ägg och en c-vitamin rik frukt så har du allt, som dyra kosttillskott innehåller. Fast till en väldigt billig peng och helt utan en massa andra tillsatser.
    Men sedan gäller det ju att omvandla det till energi - fast jag tycker att du verkar ha haft energi nu när du planterat lökar och frö. Själv har jag bara köpt några tulpanlökar....jag var lat och lade dem i garaget - måste ta tag i det nu i veckan.
    Du undrade om träden skiftat färg och nej det är ff grönt till 95% skulle jag säga. Men jag bar in hälften av pelargonerna i växthuset igår och satte de andra under paviljongtaket då det väntas regn.... Snart dags att ta ner taket och sätta pelargonerna i garaget. Har börjat att hösta till det lite, men både idag och igår hade man lätt kunnat sitta ute och både äta och fika....om man inte hade jobbat. "Ledig" imorgon får se vad det blir över av ledigt då det administrativa är klart. Ha det bäst! Och är kommer en energikram =)

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...