torsdag 27 april 2023

Livet sägs vara föränderligt

 


Fyll inte livet med dagar, full dagarna med liv, jo yes klämkäckt så det räcker och blir över.

Det är lätt att hamna  i en nedåtgående spiral och bara se svart svart svart vart än jag tittar då jag mår sämre… tyvärr.


Nu har jag haft en bra dag och orkat med en utflykt (jag passade på att samlat material till Skyltsöndag med BP

Jag är tacksam för de bra dagarna ❤️ men jag har svårt att acceptera de dåliga (det är för många dåliga och sämre dagar… de verkar dessutom bara bli fler.)

2 kommentarer:

  1. ♡♡♡ håller tummarna för att du ska må bättre och hitta uppåt i spiralen, nu när vårsolen tittar fram ♡♡♡ Livet brukar ju kännas lite bättre då.

    SvaraRadera
  2. Så skönt att höra att du har haft bra dagar. Håller en tumme för att det är den uppåtgående spiralen som gäller nu.

    Kram

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...