söndag 30 april 2023

Skyltsöndag med BP

 Skyltsöndag med BP


I torsdags var jag på utflykt med han jag är gift med ❤️ han som är rörkrökare 🪠🪣💦 det var ett event för rörmokare och andra hantverkare som håller på med vvs installationer 🚽 🚰 

Dahl öppnade en självbetjänings butik som kommer att vara öppen 24/7 året om för de som nu har inloggning (eller vad det nu heter?) 


Kolla in den söta (!) toaletten 🚽 när jag såg denna toalett i ”Barbie-storlek” så kände jag OJ vad jag vill ha ett dockskåp 😜

Det finns badkar och annan badrumsinredning i ”dockstorlek” men det var bara den lilla söta toaletten som fanns här… jo yes det var en av Dahls säljare på plats som berättade om badkar 🛁 och annan vvs-reklam när han såg hur förtjust jag blev i toaletten.

Självklart fick jag en goodiebag 😃


4 kommentarer:

  1. Klart du måste ha ett dockskåp....eller ett litet tittskåp ♡
    Jag är gärna behjälplig, att göra nyplateringar är ju hur kul som helst =)
    Snyggt skyltat och ha nu en fin Valborg!

    SvaraRadera
  2. WOW! Så smart! Nåt vi inte har här, inte mig vetande i alla fall. Är butiken bara till för fackfolk och VVS-företag eller också för privatpersoner? Idén är strålande. Hoppas att det går bra för Dahl i Lycksele.
    Å visst är barbie-toaletten söt:-)))))

    Tusen tack för en helt oväntat och nytänk-skyltning. Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  3. Nu blir ju jag sugen på att ha ett dockskåp jag också. Ska vi ? ;)
    LIllaSyster har tagit hand om planteringarna redan ser jag, så jag kan väl få väva små mattor och sy gardiner eller så?
    Bra skyltar! Trevlig fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  4. Trevlig skyltning ... och såklart ska du ha ett dockskåp!
    Önskar dig en trevlig 1:a maj!
    Kram

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...