söndag 9 april 2023

Skyltsöndag

 Jag är lite tveksam… kommer det att bli en Skyltsöndag med BP eller inte 🤔💭


Men jag börjar med en bild från gårdagens ostfondue ihop med flocken - det blir inte fler bilder än så här… då inte alla är bekväma med att visas upp på sociala medier så lägger jag vanligtvis inte ut bilder från flock sammankomsten.

En bild på Lilla My, min ena systerdotters hund 🐾 🐾 jag träffade min systerdotter och hennes hund igår eftermiddag.

Jo men yes det var inte mycket till skyltsöndag

Min Elin fyller 17 om typ två veckor och denna tshirt är med på önskelistan

Sedan plastpåse-skatten kom för x antal år sedan har utbudet av tygkassar med eller utan tryck och olika storlekar verkligen blivit oerhört vanligt.

Om min Elin skulle ha fyllt 7 så kanske dessa ”tatueringar” hade varit nått hon önskat sig

Nej men det går trögt, jag är inte nöjd med min prestation… ont om skyltar har jag riktigt gott om 😎



Avslutar med en påskhare:




5 kommentarer:

  1. Jag tycker att du löste det alldeles utmärkt :D
    Snygg T-shirt men jag trodde knappt att dagens ungdomar kände till Fleetwood Mac men där bedrog jag mig :D

    Kram och god söndagskväll!

    SvaraRadera
  2. Det blev ju en bra skyltsöndag ! Gillar dina ord: ont om skyltar har jag riktigt gott om, haha...kaninträdet är kul, riktigt kul.
    God fortsättning på påskdagen!

    SvaraRadera
  3. Du har ju hur många bra skyltar som helst och sedan är det inte kvantiteten som räknas. En endaste liten skylt räcker. 17 år tänk vad tiden går. Ha det bäst Åsa!♡

    SvaraRadera
  4. Yummie, yummie! Det är decennier sedan jag åt ostfondue senast. I Schweiz under en skidsemester- Sååååååå gott!!! Är det Cai på bilden?
    Du skyltar i alla fall med en till synes lyckad Påskafton och en ekorrehare i sista bilden - den "utsmyckningen" är du nog ensam om:-)
    Tusen tack för din Skyltsöndag! Det är inte kvantiteten utan kvalitén som räknas:-) Stort tack för länken:-)

    PS. Är impad över Elins val av födelsedagspresent. Fleetwood Mac är ju "min generations" rockband... Vissa "kultband" består, uppenbarligen:-) DS,

    SvaraRadera
  5. Ååhh ... ostfondue! Så gott, men oj så länge sen!
    Jag tycker du fick ihop en bra skyltsöndag. Fleetwood Mac ... superbra band!
    Kram ❤

    SvaraRadera

Hoppa på tåget 🚂

 Hoppa på tåget 🚂 idag lördag är lite speciellt, så här står det i instruktionerna: Bok. Ställ dig framför din bokhylla, blunda och peka på...